«الأول نصحتك ودلوقتي بحذرك».. عمرو مصطفى يوجه رسالة قاسية إلى محمد رمضان

المصرى اليوم 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

لاقتراحات اماكن الخروج

هاجم الملحن والمطرب عمرو مصطفى الفنان محمد رمضان وطريقته في الحديث عن التحفظ على أمواله بأحد البنوك لصالح قضية الطيار الراحل أشرف أبواليسر.

وعلق «مصطفى» على الفيديو الذي ظهر فيه رمضان مساء اليوم وكتب عبر حسابه الرسمي على موقع فيسبوك: «أنا خضت مشاكل كتيرة جداً ملهاش قيمة.. وفي برنامج العرافة رمضان اللي فات طلعت وقدمت نصيحة لمحمد رمضان إنه يستفاد بتجربتي ويبطل مشاكل.. لكن للأسف النهاردة اتفاجئت إنه بيقحم اسم مصر في مشاكله الشخصية عن طريق محاولة قلب الحقائق بفيديو يخص مشكلته الشخصية في التحفظ على أمواله.. غير تلميحاته بأن مصر وأهلها لو محتاجة فلوسي يتفضلوا أنا جاهز!!».

وتابع عمرو مصطفى : «لا يا رمضان مصر وأهلها مش في حاجة لفلوسك ولا لفلوس أي حد .. بعد إذنك حل مشاكلك الشخصية من غير ما تدخل اسم بلدي في أزماتك.. والجمهور المصري اللى انت بتخاطبه بمشكلة شخصية ده جمهور واعي جداً وينتمي لمصر أولاً قبل محمد رمضان أو أي فنان آخر.. الولاء الأول والأخير لمصر».

واختتم: «كشخص من القوة الناعمة اللي بتمثل مصر واجبي إني أحذرك من إقحام اسم بلدي في أزماتك وواجبي إني أغير على بلدي أنا وأي حد بيحب البلد دي ..#مصر_أولاً».

أخبار ذات صلة

0 تعليق